Skupinový pohovor je osobní a profesní výzvou, ale i jedinečnou příležitostí, jak ukázat své schopnosti ve skupině stejně kvalifikovaných kandidátů. Zjistěte, jak tento pohovor probíhá a jak můžete udělat co nejlepší dojem. Připravili jsme pro vás 5 tipů, které vám pomohou se prosadit, efektivně komunikovat a zvládnout tento náročný druh pohovoru s přehledem. Poradíme vám nejen, jak vyniknout, ale i kterých nejběžnějších chyb se vyvarovat.
Máte často pocit, že jste v práci neviditelní i přesto, že je vaše práce vždy v bezchybném a skvělém stavu? Jste frustrovaní z toho, že vás nadřízení i kolegové přehlížejí, přitom děláte všechno správně? Osobní brand je vaše profesionální identita, kterou vědomě budujete a prezentujete svému okolí. Správně vybudovaný osobní brand může proto posílit vaši kariéru, zvýšit vaši prestiž ve firmě a otevřít dveře k novým příležitostem. Jak si ale vybudovat osobní brand? V tomto článku se dozvíte, jak osobní brand definovat, proč je důležitý a jak ho efektivně budovat pro dosažení úspěchu v kariéře.
Small talk, aneb umění neformální konverzace, hraje klíčovou roli při vytváření vztahů na pracovišti. Je to totiž nenucený způsob, jak prolomit ledy, zlepšit týmovou atmosféru a podpořit vzájemnou spolupráci. Naučte se vést small talk efektivně – od výběru vhodných témat až po kladení těch správných otázek, jež podpoří plynulou a přirozenou komunikaci. Přinášíme vám několik tipů, jak se stát mistrem této dovednosti.
Plánujete firemní vánoční večírek a hledáte způsoby, jak ho letos udělat zábavnějším a originálnějším? Přinášíme vám inspiraci, díky které dodáte vánočním oslavám v kanceláři jedinečný nádech a vytvoříte příjemnou atmosféru pro všechny kolegy. Nechte se inspirovat našimi tipy a připravte pro své kolegy večírek, na který nikdo jen tak nezapomene!
Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v práci? Správná komunikace je klíčem k úspěšné spolupráci a zvyšuje nejen vaši efektivitu, ale i celkovou atmosféru v týmu. V tomto článku vám ukážeme 7 jednoduchých a osvědčených tipů, jak lépe komunikovat, vyhýbat se nedorozuměním a budovat pozitivní vztahy na pracovišti. Získejte respekt a dosáhněte pracovních cílů díky efektivní komunikaci.
Hodnocení zaměstnanců je vždy náročným úkolem, ale také klíčovým nástrojem pro zlepšení výkonu a motivaci týmu. Správně a empaticky provedené slovní hodnocení zaměstnanců totiž nejen zvyšuje jejich spokojenost, ale také posiluje jejich odhodlání dosahovat lepších výsledků. V tomto článku vám přinášíme několik rad, jak na efektivní hodnocení zaměstnanců - od sebehodnocení až po stanovení konkrétních cílů, jež podpoří váš tým na cestě k úspěchu.
První den v práci umí člověka potrápit. Přijdete do nového prostředí, poznáváte nové kolegy a postupně se snažíte zvykat si na již zaběhnuté pracovní prostředí. Máte obavy z toho, jak přežít první den v nové práci? Jste na správném místě! Poradíme vám totiž, jak takový první den v práci probíhá, co byste během něj měli dělat a jak se na něj předem co nejlépe nachystat. Připravte se spolu s námi na úspěšný start vaší nové kariéry!
Vaše rodičovská dovolená se pomalu blíží ke konci a vy se chcete znovu vrátit do práce. Uvědomujete si však, že jste se práci nevěnovali během dlouhého období, a máte přirozené obavy, jak to všechno spolu s rodinnými povinnostmi zvládnete. Pokud jsou tyto pocity přesně tím, co právě prožíváte, přinášíme vám několik tipů, které vám pomohou návrat po rodičovské dovolené usnadnit a díky nimž se znovu hravě dostanete do plného pracovního nasazení.
Budování sebedůvěry a sebevědomí v pracovním prostředí je klíčem k profesionálnímu úspěchu a osobní spokojenosti. V tomto článku vám proto přinášíme praktické tipy, jak je efektivně budovat, jak si v práci začít postupně víc věřit a jak celkově posílit své sebevědomí pomocí jednoduchých a osvědčených technik. Zjistěte spolu s námi, jak využít své silné stránky, učit se nové věci a najít svůj osobitý styl, který podpoří vaši jistotu a pracovní výkon.
Quiet quitting je jev, který se stále častěji objevuje v moderním pracovním prostředí. Jedná se o novodobý fenomén, kdy jsou zaměstnanci ochotni plnit jen nezbytné minimum svých povinností. Tento fenomén sice nezahrnuje ztrátu schopností či kvality práce zaměstnanců, jedná se však o jasný nezájem o kariérní růst a hlubší zapojení ve firmě. Jak tento trend rozpoznat a předcházet mu, vám přiblížíme v následujícím článku.