Co to znamená, když vás zaměstnanec nebo uchazeč "ghostne" a jak tomu předejít? Ghosting, populární termín v oblasti mezilidských vztahů, se stává běžným i v pracovním prostředí. Tento článek vám přiblíží příčiny a následky ghostingu v pracovním kontextu a nabídne tipy, jak mu úspěšně předcházet.
Přijali jste nového kolegu a najednou se ocitáte v pozici mentora. Každý nováček si přeje, aby v nové práci rychle zapadl a stal se díky dobrému zaškolení plnohodnotným členem týmu. Jak se stát skvělým mentorem nováčků, díky kterému získají nejen potřebné znalosti, ale také motivaci pracovat a dále se kariérně rozvíjet? Možná vám v tomto nelehkém úkolu pomůže našich pár tipů.
Nástup do nové práce bývá plný očekávání, zároveň však i nejistoty. Při nástupu do nové práce se všichni ze začátku cítíme jako outsideři, a to bez ohledu na věk či předchozí pracovní zkušenosti. Všechno je pro nás nové a snažíme se co nejlépe zapadnout do kolektivu. Pokud nevíte, jak se stát plnohodnotným členem kolektivu v nové práci a najít si cestu ke svým kolegům, náš dnešní článek je právě pro vás. Přečtěte si naše tipy, díky kterým se z nováčka stanete plnohodnotným a oblíbeným členem pracovního týmu.
Zkušební doba může být stresujícím obdobím pro každého nového zaměstnance. Každý nováček se snaží co nejlépe zapadnout do kolektivu, ukázat své schopnosti, ale zároveň se naučit novým věcem a již zaběhnutým pracovním postupům. To rozhodně nebývá jednoduchým úkolem, obzvlášť pod tlakem vědomí, že ho jeho nadřízený i kolegové pozorují. Jak zvládnout zkušební dobu a dokázat, že si místo v pracovním týmu zasloužíte? Máme pro vás několik rad, díky kterým rozhodně nešlápnete vedle a uděláte dobrý dojem.